برای افزایش ایمنی شهروندان و جلوگیری از گسترش بیماری «کووید 19»، طرح های پیشگیرانه ویژه شهروندان پازل دهم پایتخت انجام می شود.

شهرداری منطقه 10

همشهری آنلاین/ بهاره خسروی : نشست «طرح غربالگری بیماری کووید19» با حضور شهردار منطقه، مدیر کل سلامت شهرداری تهران، مدیر کل مرکز بهداشت جنوب تهران، فرمانده بسیج ناحیه «مقداد»، اعضای کمیته ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، امروز 14 فروردین ماه، در ساختمان ستادی شهرداری منطقه 10 برگزار شد.
در این نشست، شهردار منطقه 10 به استفاده از همه ظرفیت های منطقه برای پیشگیری و مقابله با بیماری «کرونا» تاکید و دستورات لازم را صادر کرد. او در ادامه افزود: «استفاده از ظرفیت سراهای محله ها، مراکز بهداشتی، پایگاه های بسیج، شورایاری ها و مساجد در اجرای‌ طرح فاصله گذاری اجتماعی و غربالگری عمومی ضروری است.»

به گفته «مجید رباطی» شهروندان با اجرای این طرح از خدمات حمایت های روانی و اجتماعی بهره مند می شوند. او در ادامه درباره جزئیات اجرایی طرح غربالگری  توضیح می دهد:« در این طرح با هماهنگی انجام شده در  خانه های سلامت مراکز فرهنگی و پایگا های بهداشتی منطقه یک مراقب سلامت یا سوپروایزر از دانشگاه های علوم پزشکی کشور مستقر می شود تا به شهروندان خدماتی مانند تماس تلفنی،دلجویی،مشاوره روانشناسی و.... ارائه شود.»
 رباطی  درپایان همچنین به لزوم آمادگی خانه های سلامت و افزایش ظرفیت ها در دوران پساکرونا بر توجه ویژه به سلامت کارگران و کارکنان شهرداری در این ایام نیز تاکید کرد.

کد خبر 497187

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha